Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cwajaki | użytkownik

imię i nazwisko adresKatowice zarejestrowany28.09.2006 @20:36:02 ostatnio na stronie19.02.2009 @22:21:40



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty43 komentarze419 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~RobertS    12.08.2007 @23:21:02
Witaj, dlugo mnie nie bylo na DA, wiec dopiero teraz przegladalem komentarze. Wielkie dzieki za ocenke, jak tylko bede mial chwilke to postaram sie pooceniac Twoje, pozdrawiam serdecznie
_______
moja fotogaleria - zapraszam serdecznie: http://www.roberts-art.pl
~Scholastyka    06.08.2007 @00:01:56
:D
_______
"Im bardziej dana cywilizacja zrozumie, że jej obraz świata jest fikcją tym wyższy jest jej poziom nauki"
~ZosiaS    10.07.2007 @19:02:47
dzięki dzięki
~bartekdoda    05.07.2007 @23:40:10
pewnie zapraszam na HAŁDĘ 12
_______
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
- Julian Tuwim -
~bartekdoda    05.07.2007 @23:33:49
przykro mi ale nie skoczyłem tylko tam na 2-3 fotki
_______
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
- Julian Tuwim -
~bartekdoda    05.07.2007 @23:09:18
thx stary
_______
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
- Julian Tuwim -
~Santi    29.05.2007 @17:54:23
dzięki
_______
~ejtomek    27.04.2007 @23:44:47
dzięki.
~hechicera    21.04.2007 @21:26:32
dzięki P
~maciekglon    16.04.2007 @00:43:08
dzieki... troche o to chodzilo... z reszta czas byl taki sredni bo swiatla za malo...
~majani    10.04.2007 @10:10:58
dzięki
~Ciastek007    10.04.2007 @02:11:43
dzieki wielkie
~Madleyn    08.04.2007 @00:32:16
dziekuje slicznie.....
_______
ChillOut
~deggial    03.04.2007 @00:16:32
dzieki bardzo i pozdrawiam
~deggial    03.04.2007 @00:16:29
dzieki bardzo i pozdrawiam
~Erik    31.03.2007 @01:04:13
_______
Earth, Soul and Fire...
~doticious    21.03.2007 @20:50:04
dzięki
~Erik    20.03.2007 @00:29:39
dziękuję
_______
Earth, Soul and Fire...
~AeRialls    20.03.2007 @00:29:29
dzięki
_______
no pain no game
~rozowaPantera    18.03.2007 @12:31:45
Dziękuję bardzo! Pozdrawiam!
_______
-KNOCK KNOCK!!
-WHO'S THERE??
-ME. I'LL KILL YOU!!

~Milesia    17.03.2007 @16:37:14
Dziękuję.
~ALexTrin    16.03.2007 @23:56:46
_______
Nie bój się iść powoli, obawiaj się tylko stania w miejscu...
~Sickboy    16.03.2007 @20:57:24
dzięki
_______
"I dream of a green garden where the sun feathers my face like your once eager kiss..."
~joammy    15.03.2007 @00:50:47
dziekuje slicznie...
_______
...no one loses anyone, bacause no one owns anyone...
~RobertS    15.03.2007 @00:15:49
dziekuje bardzo i zapraszam ponownie
_______
moja fotogaleria - zapraszam serdecznie: http://www.roberts-art.pl
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt